- Ukoliko se dogodi da Vam je dostavljen aparat koji niste poručili, isti možete zamijeniti ili vratiti uz refundaciju najkasnije u roku od 7 dana od dana dostave / kupovine.
- Ukoliko se dogodi da je kupljeni uređaj dostavljen oštećen (oštećenja vidljiva prilikom preuzimanja uređaja) molimo Vas da u tom slučaju ne preuzimate uređaj, nego da nas kontaktirate kako bi Vam dostavili novi uređaj.
- Dužni ste prilikom preuzimanja aparata pregledati da li postoje fizička oštećenja na ambalaži ili na samom uređaju i iste odmah prijaviti!
- Ukoliko se dogodi da prilikom prve upotrebe shvatite da uređaj nije ispravan i da ne radi kako je predviđeno, molimo Vas da nas odmah kontaktirate kako bismo otklonili kvar ili uređaj zamijenili novim.
- Radno vrijeme call centra je svakim radnim danom od 8:00 do 16:00.
- Vikendom i praznicima telefonska podrška nije dostupna.
- Kontakt telefon: +387 35 367 643
- e-mail: shop@bingotuzla.ba