Kako se registrovati na onlineshop.ba?
Upute za registraciju možete pronaći na stranici Registracija. |
Da li mogu promjeniti ili otkazati narudžbu?
Narudžbu je moguće poništiti ili promijeniti do trenutka kada je naručena roba utovarena i kreće na vašu adresu. |
Koje podatke moram unijeti za registraciju?
Da bi se registrovali morate upisati vaše ime, prezime, adresu stanovanja, vašu e-mail adresu, te izabrati jedinstvenu lozinku (šifru). |
Kako vratiti zaboravljenu lozinku (šifru)?
Prilikom prijave u donjem lijevom uglu izaberite opciju Zaboravili ste lozinku? Kliknite ovdje!. Kada kliknete na link otvorit će vam se novi prozor gdje je dovoljno da samo ukucate vašu e-mail adresu i link za resetovanje lozinke (šifre) će vam biti poslan. |
Da li mogu kupovati ako nisam registrovan? Na www.onlineshop.ba možete kupovati iako niste registrovan korisnik. |
Promjenio sam adresu stanovanja. Moram li se ponovo registrovati? Ne morate se ponovo registrovati. Potrebno je samo da ažurirate vaš profil - (morate bili prijavljeni u Vaš račun da bi link radio). |
Kako napraviti narudžbu na vašoj stranici? Uputu za kreiranje narudžbe možete pronaći ovdje. |
Kako promjeniti lozinku (šifru)? Lozinku možete promjeniti klikom na ovaj link. |
Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju pošiljku? Rok za uručenje pošiljke je do 72 h od trenutka vaše narudžbe. U isporuku se ne ubrajaju neradni dani (subota, nedjelja, državni i vjerski praznici). |
Kako dostaviti artikle na adresu koja nije moja kućna adresa? Prilikom finaliziranja vaše kupovine, pojavit će se kvadratić za biranje opcije Isporuka na drugu adresu, odabirom polja otvara Vam se mogućnost unošenja druge adrese. |
Kako mogu doći do artikala koje naručim? Bingo vrši dostavu artikala na teritoriju cijele Bosne i Hercegovine. |
Šta ako nisam kod kuće za vrijeme dostave? Dostavljač će vas nazvati minimalno trideset minuta prije dolaska da provjeri da li ste na vašoj adresi. Prilikom kupovine vi također možete naznačiti datum dostave po vašem nahođenju u polju Napomena za isporuku. |
Imamo primjedbe na svoju narudžbu, gdje se trebamo obratiti? Možete nam se obratiti na e-mail adresu: shop@bingotuzla.ba |
Stigao mi je neispravan artikal. Šta uraditi? Možete nam se obratiti na e-mail adresu: shop@bingotuzla.ba Također se možete obratiti davaocu garancije naznačenom na garantnom listu. |
Da li se roba unosi u stambeni objekat? Roba se dostavlja do adrese, tj. ne unosi se u stambeni prostor. Predstavnicima brze pošte potrebno je omogućiti nesmetani prilaz objektu pred koji treba dostaviti proizvod/e (npr. ukloniti snijeg, led, krhotine i druge smetnje). |
Zašto je potrebno unijeti sve podatke prilikom registracije? Svi podaci su potrebni kako bi se kupljeni artikli mogli dostaviti na vašu adresu ili u slučaju iznenadnih promjena da vas možemo kontaktirati. |
Nisam siguran da li ste primili moju narudžbu? Kopiju vaše narudžbe dobijate na e-mail. |
Kojim karticama mogu platiti putem interneta? Kartice kojima možete platiti su VISA, MasterCard i Maestro. |
Kako mogu provjeriti dostupnost određenog artikla? Artikle koje nemamo na stanju nije moguće ubaciti u korpu. Ukoliko postoji potreba za određenim artiklom možete nam se javiti na e-mail adresu: shop@bingotuzla.ba |
Kako napraviti narudžbu? Narudžbu pravite na stranici onlineshop.ba. Potrebno je da dodate artikal koji želite u vašu korpu i na kraju da finalizirate vašu kupovinu. Detaljnije upute možete pogledati na slijedećem linku. |
Šta uraditi ukoliko naručena roba nije došla na vrijeme? U tom slučaju potrebno je obratiti se našem osoblju na e-mail adresu: shop@bingotuzla.ba |
Koliko je online plaćanje sigurno? Ako želite saznati više o sigurnosti plaćanja putem interneta na stranici onlineshop.ba možete posjetiti sljedeći link. |
Proizvod koji želim kupiti nemate na zalihi. Šta mogu učiniti? Potrebno je samo da kontaktirate naše osoblje na e-mail: shop@bingotuzla.ba |